Τρίτη, Ιανουαρίου 16, 2007

Απολαύσεις


Η ζωή είναι ωραία. Για όσους δε με γνωρίζετε, είμαι ιδιοκτήτης μικρού βιβλιοπωλείου στην Πόλη. Έχω έναν πιστό υπηρέτη που μου φέρνει κάθε πρωί αγαπημένες λιχουδιές. Νεράκι πάντα υπάρχει διαθέσιμο, δροσερό και καθαρό, όπως μου αρέσει. Ο υπηρέτης είναι ήσυχος και όλη τη μέρα δεν με ενοχλεί. Κάθεται δίπλα στο ταμείο ή ξεσκονίζει τα βιβλία μου. Οι λίγοι πελάτες που μπαινοβγαίνουν είναι ό,τι πρέπει για να σπάσουν τη ρουτίνα της ημέρας. Η πιο αγαπημένη μου ασχολία είναι να κάθομαι στη βιτρίνα ξαπλωμένος πάνω σε βιβλία και να απολαμβάνω τον υπνάκο μου. Όταν δεν κοιμάμαι παρατηρώ τα δίποδα που με κοιτάζουν με θαυμασμό από την έξω μεριά της βιτρίνας. Αν βαρεθώ, δίνω ένα σάλτο και βγαίνω έξω. Ανηφορίζω λίγα μέτρα και βρίσκομαι στην κοσμοπολίτικη μεγάλη οδό του Πέρα. Εκεί κάθομαι ανεβασμένος σε έναν ψηλό τοίχο και παρατηρώ τα πλήθη να πηγαινοέρχονται. Επιστρέφω όταν πεινάσω, άλλωστε δε θέλω να ανησυχεί και ο πιστός μου υπηρέτης.

7 σχόλια:

Tradescadia είπε...

Καλέ κύριε! Κερνάς νεράκι καθαρό να δροσίσω το μέσα μου;

Αλέξης Χαρισιάδης είπε...

Εξαρτάται, είστε γάτα ή δίποδο;

Dawkinson είπε...

Να περιστοιχίζομαι από εκατοντάδες βιβλία και να εργάζομαι σε βιβλιοπωλείο της μακρινής, αγαπημένης μου πόλης ( πέφτει λίγο μακριά η Βοστώνη) ήταν το όνειρό μου. Φευ...
Πολύ ωραία η εικόνα σου. Αποπνέει πληρότητα και γαλήνη.

Αλέξης Χαρισιάδης είπε...

Πληρότητα και γαλήνη. Ναι, οι γάτες έχουν πολλά να μας διδάξουν.

Tradescadia είπε...

Γάτα! Γάτα! ;) Καλημέρα!

Eleni63 είπε...

Εχω γνωρίσει κάμποσους τέτοιους γάτους. Γάτους βιβλιοπωλείων. Οι πιό εντυπωσιακοί ήταν στο Νησάκι Σαιν Λουί στο Παρίσι όπου καμιά δεκαριά γάτοι συνυπήρχαν με δύο φιλικά λυκόσκυλα. Πότε πότε μάλιστα οι γάτοι ήταν βρεγμένοι καθότι οι σκύλοι θεωρούσαν υποχρέωσή τους να τους πλύνουν με τη γλώσσα. Μικρό μαγαζί, πολλά βιβλία και πολλά ζωντανά. Αστειευόμουν με τη γιαγιά που το είχε ότι αν πρόσθετε και κανένα κοτόπουλο θα ήταν απολύτως αυτάρκης τρώγοντας τα αυγά...

Stavros Katsaris είπε...

Όνειρο μου είναι να βρω μια μονοκατοικία.
Όταν το βρούμε θα έχω πολλές πολλές γάτες!
Τις λατρεύω!!!!

Contrapunctus

  Λίγες μέρες πριν εκδόθηκε η ποιητική μου συλλογή Contrapunctus από τις εκδόσεις Πληθώρα. Ήταν ένα πείραμα αντίστιξις. Ξεκίνησε με το ερώτη...